با یک انگشتر دنیای خود را کنترل کنید
 
تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : ADMN

ما با Google Glass ای که روی سر می‌گذاریم، اسمارت‌واچی که بر روی مچ خود می‌بندیم و اسمارت فونی که در دست می‌گیریم هر دستگاه الکترونیکی را می‌توانیم کنترل کنیم. اما اگر وسیله‌ای داشتیم که نیاز به نگه‌داشتن یا لمس‌کردن نبود چه می‌شد؟


Nod قرار است همین وظیفه را بر عهده بگیرد. Nod یک حلقه است که در انگشت قرار می‌گیرد و به وسیله آن و با حرکت دست قادر به کنترل هر چیزی که دوست داشته باشیم، خواهیم بود. با Nod می‌توانید با گوشی‌ها، تبلت، Google Glass، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، کامپیوتر، و حتی لوازم خانه ارتباط برقرار کنید.
Nod همچنین به عنوان یک کنترولر دقت بالای 32K DPI به کمک گیمرها می‌آید. شما حتی در صورت دلخواه می‌توانید از دو یا چند Nod به شکل همزمان استفاده کنید.
این گجت که با انرژی کم تأمین‌شده از طریق بلوتوث فعالیت می‌کند، نرم‌افزار اختصاصی با API باز دارد تا توسعه‌دهندگان بتوانند نرم‌افزار Nod را برای وسیله دلخواه خود هماهنگ کنند. Nod در یک کلام یک «کنترولر همه‌کاره» است که با هر دستگاه WiFi دار ارتباط برقرار می‌کند.


این وسیله با قیمت 149 دلار پیش‌فروش خود را آغاز کرده و تا پاییز امسال وارد بازار خواهد شد. از اینجا می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی خارق‌العاده Nod را ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 25525
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 25525
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید